• Skickas direkt från vårt lager i Malmö inom 24 timmar med gratis frakt inklusive spårning via PostNord!
Leverans inom 1-3 dagar hem direkt till dig med 14-dagars öppetköp ifall du ångrar dig!

Vanliga frågor och svar


Rörande frakt och leveranser

Vad kostar frakten?

Vi erbjuder gratis frakt. Vi vill att det ska vara så enkelt som möjligt för dig att se den totala kostnaden direkt.

Kan jag hämta upp produkten på plats?

Nej, för tillfället erbjuder vi endast köp med frakt.

Vem använder ni som fraktbolag?

Vi använder oss av PostNord för leveranser och brukar normalt skicka alla beställningar som PostNord Varubrev.

Hur lång tid innan jag får min beställning?

Normalt brukar det ta ta 1-3 arbetsdagar (dvs exklusive helg och röda dagar).

Är min beställning spårat?

Ja, alla beställningar är spårade. Så fort vi har packat din beställning får du e-post med en spårningslänk.

Om du även använder dig av PostNord-appen för antingen Android eller iOS, så dyker ditt paket även upp i appen om beställningen matchar din e-post eller mobilnummer.

Hur levereras min beställning?

PostNord levererar beställningen direkt till din dörr. Antingen läggs det direkt i din brevlåda/brevinkast eller hängs på dörren om det är för stort.

Om brevbäraren inte lyckas leverera beställningen hem till dig, skickas beställningen till närmaste ombud där du kan enkelt hämta ut det.

Vad gör jag om mitt paket är skadat vid leverans?

Först och främst är det viktigt att du börjar dokumentera och ta bilder om du anser att produkterna kan ha blivit skadade under leverans. Ta tydliga bilder på paketet och senare varorna.

Kontrollera alltid så att ditt paket är helt och fint när du tar emot det, eftersom om paketet skadat är så skall detta omgående reklameras hos fraktbolaget.

Packa sedan upp varorna och kontrollera om de har blivit skadade och att de fungerar som de ska.

'Om inte, så kontakta oss så hjälper vi dig vidare för att påbörja en reklamation.


Rörande returer och reklamationer

Vad är skillnaden mellan en reklamation och ett ånger?

En reklamation är när det är något fel på produkten i sig eller att den inte motsvarar beskrivningen.

Ett ånger är när det är inget fel på varan, men du har ångrat dig och vill inte ha produkten längre.

Vad kostar det att returnera en produkt vid en reklamation?

Om det är något fel på produkten eller om du har fått en produkt som är inte motsvarar beskrivningen, så står vi för frakten.

Kontakta oss i så fall för att påbörja en reklamation. Läs mer dom specifika detaljerna i vår köpvillkor.

Vad kostar det att returnera om jag ångrar beställningen?

Om du ångrar ett köp, så står du för returfrakten och produkterna måste returneras i oförändrat skick.

Kontakta oss i så fall för att utnjyttja din ångerrätt. Läs mer dom specifika detaljerna i vår köpvillkor.

Hur lång tid tar en retur?

Så fort vi har fått tillbaka produkten från dig, så genomför vi ett återköp och du får tillbaka pengarna.